Transport şi retur

Transport GRATUIT pentru comenzile de minim 999 lei, în zona curierului*

Timpul de livrare, în cazul în care produsul se afla în stoc, este de 24 - 48 ore, în caz contrar timpul de livrare se poate încadra între 3 si 14 zile.

Comenzile efectuate pană la ora 15:00 se expediază in aceeaşi zi prin curier.

Livrarea se face cu :

Sameday. Detalii si contact AICI

Livrare in Easybox plata card online - 14.90 lei*. Durata : 1-2 zile

Plata card la Easybox - 17.90. Durata : 1-2 zile

Plata cu cardul sau transfer bancar - 14.90 lei*. Durata : 1-3 zile

Plata ramburs - 17.90 lei*. Durata : 1-3 zile

DPD. Detalii si contact AICI

Plata cu cardul sau transfer bancar - 11.9 lei**. Durata : 1-3 zile

Plata ramburs - 15.9 lei**. Durata : 1-3 zile

 

* în zona curierului

** fara km externi

*comenzile de vineri se vor livra luni

*comenzile de sâmbătă și duminică se vor expedia luni

Returnarea produselor se face numai prin firma de curierat rapid, acesta fiind ales dintre oricare cele prezente pe piaţă

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la unul sau mai multe produse ( exclusiv cele virtuale ) cumparate prin intermediul gpg.ro este doar dreptul clientilor persoane fizice.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul in maxim 14 zile calendaristice.

Coletele retur cu ramburs nu se ridica !

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. De asemenea, la optiunea clientului, putem reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe site-ul gpg.ro folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

Ne rezervam dreprul de a nu mai onora comenzi catre clienti care au abuzat de aceasta posibilitate, avand o rata de retururi excesiva din numarul total de comenzi.

NU acceptam livrarea prin Posta Romana, coletele trimise altfel fiind neprocesate si returnate expeditorului

Returnarea unui colet neridicat de client va fi platit, de GPG Mobile, dar constituie o pierdere financiara egala cu 2.1* tariful de transport afisat in comanda dumneavoastra(firma plateste, livrarea, returul coletului si stationarea), pierdere ce trebuie recuperata obligatoriu de la client, pe cale amiabila sau prin instanta judecatoreasca.

Clientul trebuie sa vireze suma in contul bancar, prin mandat postal sau o alta forma de plata.
Produsele utilizate incorect sau defectate din vina cumparatorului, nu se schimba.

Lista de incidente si rau platnici

Este o lista cu persoane si compani care : fac comenzi false sau test, nu reprogrameaza comanda, nu anuleaza comanda in timp util, nu ridica coletul de la posta, nu platesc marfa etc. Contra lor se vor aplica :
- sanctiuni : urmarire, penalitati la plata, plata in avans, avertizare catre toti colaboratirii,clientii si furnizorii din tara si strainatate, afisare pe situri a datelor acestora precum si
actiuni legale :
- reclamatii si sesizari la politie, recuperare daune materiale si morale in justitie, executari silite, etc.
Identificarea lor completa se face folosind programe de detectare IP si e-mail, coroborate cu datele personale obtinute cu ajutorul si colaborarea organelor abilitate in acest sens.