Folosim cookie-uri pentru o experiență de utilizator mai bună și recomandăm să le accepți.

cancel
Hygienium Protective Kit
CADOU Hygienium Protective Kit pentru comenzile in valoare minima de 499 lei
Oferta va expira în
  • Produs virtual
Statlook - Management IT, Monitorizare si Securitate, licenta electronica

Statlook - Management IT, Monitorizare si Securitate, licenta electronica

Statlook - Management IT, Monitorizare si Securitate, licenta electronica

Pentru a obtine oferta de pret cea mai potrivita pentru compania ta, te rugam sa ne contactezi

Timp procesare : 1 - 24 ore

Ofertă la cerere
0,00 lei
Nicio taxa 18

Inchide
Hygienium Protective Kit

CADOU Hygienium Protective Kit pentru comenzile in valoare minima de 499 lei

Vezi detaliile ofertei
 

Platforma Statlook reuneste integral functionalitatile platformelor Statlook Helpdesk, Statlook Monitoring si Statlook Resources.

Pentru a obtine oferta de pret cea mai potrivita pentru compania ta, te rugam sa ne contactezi

Statlook este o solutie software atat pentru administratorii cat si pentru supervizorii IT care schimba modul de management al infrastructurii tale de IT si al utilizatorilor ei:

- O unealta multifunctionala pentru managementul departamentului IT. Utilizeaza o solutie cuprinzatoare pentru managementul diviziei de IT din firma ta fara a te ingrijora in legatura cu compatibilitatea sau interactiunile dintre multiplele aplicatii.

- Conecteaza doua lumi: departamentul de IT si afacerea ta. Transmite cu usurinta cunostintele despre managementul partii software si hardware, urmarirea activitatii utilizatorilor sau securitatea datelor din companie si catre directorii din departamentele non-IT.

- Invata in trei minute utilizarea interfetei sugestive a platformei Statlook, conceputa pentru implementare rapida, intuitiva si flexibila, in scopul imbunatatirii imediate a managementului resurselor tale IT in cinci domenii principale descrise mai jos.

1. Managementul software si hardware

Componentele platformei Statlook sunt sisteme profesionale pentru controlul legalitatii software-ului instalat (in ce priveste conformitatea licentelor utilizate) care ofera functionalitatea de management al licentelor si auditarea profesionala de la distanta a programelor software, fisierelor media sau fonturilor instalate in sistemele dvs.

Managementul resurselor hardware (care poate deasemenea include orice alte echipamente) nu a fost niciodata mai usor, permitand gestionarea tuturor mijloacelor tale fixe cat si a achizitiilor planificate. Sistemele automate de management de la distanta a resurselor hardware ofera mari economii de timp in acesta privinta.

2. Monitorizarea activitatii utilizatorilor

Platforma Statlook iti faciliteaza achizitia multipla de date detaliate privitoare la munca utilizatorilor tai, cum ar fi aplicatiile folosite, paginile web vizitate, pauzele de la lucru, documentele tiparite sau operatiile efectuate pe hard disk-uri externe, stickuri usb, carduri de memorie, etc.

Datele din intervale mai lungi de timp sunt prezentate sub forma de rapoarte clare care permit o evaluare cu acuratete a riscurilor sau blocajelor din organizatia ta.

3. Prevenirea scurgerii de date

Colectarea datelor despre utilizarea componentelor externe de stocare de date, monitorizarea activitatii utilizatorilor cat si executia de auditari periodice iti vor face infrastructura mai sigura.

Inca, daca este necesar, platforma poate bloca anumite programe, pagini web, sau utilizarea mediilor de stocare detasabile. Folosind componenta de prevenire a scurgerii de date, personalul IT poate creste in mod eficient securitatea datelor si a infrastructurii.

4. Management de la distanta al PC-urilor

Auditarea si managementul resurselor este executat de la distanta, in toate calculatoarele conectate la reteaua interna a companiei, ceea ce garanteaza economii de timp considerabile.

Mai mult, toate computerele pot fi gestionate de la distanta, fara nevoia de a schimba locatia, ceea ce este benefic mai ales in cladiri mari sau departamente aflate in locuri diferite.

5. Helpdesk Online (asistenta clienti online)

Asistenta clientilor realizata online iti permite sa iti gestionezi usor sarcinile zilnice si solicitarile clientilor ca si sa rezolvi probleme sau sa delegi sarcini celorlalti.

Foloseste orice dispozitiv cu browser de internet ca sa iti ajuti clientii. Permite-le acestora sa consulte baza de informatii personalizate si sa verifice starea tichetului de suport clienti alocat lor atat online cat si prin intermediul unei aplicatii desktop de asistenta clienti.

Condu cu usurinta divizia ta de IT impreuna cu afacerea ta prin:

Managementul activelor IT (ITAM)

Managementul activelor


Statlook permite gestionarea ușoară a inventarului hardware. Inventarul computerelor și echipamentelor vă va ajuta să faceți achiziții informate.

Gestionarea activelor software (SAM)

Gestionarea activelor


Cu ajutorul managerului de licențe obțineți informații sumare despre software-ul achiziționat. Puteți localiza licențele pentru expirarea și planificarea achiziționării de noi licente.

Monitorizarea utilizatorilor (UMS)

Monitorizarea utilizatorilor


Monitorizați activitatea utilizatorilor și utilizarea Internetului. Verificați istoricul paginilor web răsfoite, creșteți securitatea rețelei computerizate și îmbunătățiți productivitatea angajaților dvs.

Protecția și prevenirea scurgerilor de date (DLP)

Protectia datelor


Protejați-vă datele împotriva amenințărilor multiple din interior. Monitorizarea operațiunilor pe dispozitive amovibile, criptarea, filtrarea și blocarea vă va ajuta să păstrați în siguranță datele dvs. sensibile.

Helpdesk și desktop la distanță (ITIL)

Helpdesk


Furnizarea de suport tehnic zilnic nu trebuie să fie problematică. Instrumentul nostru de asistență profesională vă permite să răspundeți rapid la nevoile utilizatorilor.

Gestionarea datelor cu caracter personal (GDPR)

GDPR


Automatizarea procesului de gestionare a securității datelor cu caracter personal și asigurarea conformității GDPR. Păstrați o evidență a oricarei accesari interne și externe la datele cu caracter personal pentru care sunteți responsabil.



Utilizand platforma Statlook veti avea acces la urmatoarele functii:

Manager licente

Informații despre computere, software și utilizatori
Cu ajutorul managerului de licențe veți obține informații sumare despre software-ul achiziționat. Veți găsi licențele ajunse la data de expirare și puteti planifica achiziționarea altora noi.
Detalii:
• Informații detaliate despre hardware și software instalate
• Monitorizarea paginilor web vizitate, a aplicațiilor, a tipăriturilor
• Informații despre activitatea utilizatorilor
• Controlul și gestionarea accesului la dispozitivele de stocare amovibile.


Automatizare

Automatizare
Economisirea timpului prin automatizarea activităților repetitive și cotidiene este una dintre cele mai importante sarcini ale sistemelor de management IT. Lasă IT-ul pe umerii Statlook-ului și fă o pauză.
Detalii:
• Reguli de operare și raportare gata configurate
• Potrivirea și detectarea automată a utilizatorilor, imprimantelor, monitoarelor, componentelor diverse
• Scriptlook - mai multe posibilități datorită propriilor scripturi administrate de Statlook


Securitate IT

Garanția securității IT
Conform ultimelor cercetări, securitatea este o problemă care provoacă la 80% dintre profesioniștii IT nopți nedormite. Pentru liniște, ar trebui să ne automatizăm sarcinile zilnice și să organizăm informațiile despre hardware, software și utilizatori.
Detalii:
• Automatizarea activității zilnice a departamentului IT
• Obtinerea informațiilor despre infrastructură
• Acordarea drepturilor asupra dispozitivelor de stocare amovibile
• Monitorizarea activității utilizatorului


Suport de la distanta

Suport de la distanță pentru utilizatori
Sistemul Statlook vă permite să raportați incidente (desktop, online, poștă, telefon). Utilizatorii pot raporta ușor și eficient problemele. Folosind informații de ultimă oră despre echipamente și utilizatori, administratorii pot oferi asistență imediată sau o pot aduce la baza de cunoștințe.
Detalii:
• Tichete, incidente, probleme, bază de cunoștințe
• Asistent pentru desktop pentru utilizator
• Desktop la distanță, control la distanță, suport la distanță


Management modern

Management IT modern
Management fără a fi nevoie să fiți în locație sau în fața unui computer. Muncește și ajută de la distanță, fii online, fii disponibil - acestea sunt cerințele vieții moderne. Sistemul Statlook vă ajută să îndepliniți aceste cerințe
Detalii:
• Management la distanță - Consola principală (Master)
• Management online - Statlook Web
• Gestionare mobilă - Inventar de conexiuni mobile (MUI)


Service IT disponibil oricand, de oriunde

Software-ul de acces la distanță - cunoscut și sub denumirea de „software de asistență la distanță” - este o soluție care permite conectarea cu un computer dintr-o altă locație. Nu doar că cineva poate vedea conținutul unui desktop aflat la distanță, dar, de asemenea, poate efectua acțiuni asupra acestuia - ca și cum ar fi o unitate locală.

Gama de capacități obișnuite ale acestui sistem este vastă și include:
- Accesarea din alte locații a computerelor dvs. sau în timpul unei călătorii,
- Executarea sarcinilor administrative,
- Observarea acțiunile întreprinse pe diferite PC-uri,
- Oferirea de asistență tehnică utilizatorilor finali la distanță.

Nu toate softurile de acces la distanță combină eficiența ridicată a măsurilor de securitate impreuna cu o interfață confortabila. Cu condiția ca ambii factori să fie implementați, sistemul este considerat ca o opțiune bine echilibrată de catre administratorii IT experimentați.

Achiziționarea unui astfel de produs necesită o planificare minuțioasă a caracteristicilor pe care ar trebui să le dețină. Următoarea listă - bazată pe modulul Direct PC, ce face parte din sistemul Statlook - acoperă cele mai importante caracteristici ale unui software profesional bine intocmit.

Mai multe computere. Un singur software de control de la distanță

Pe umerii administratorilor IT se află responsabilitatea comunicării rapide și coerente. Pentru a rezolva această problemă, o companie are nevoie de un program care permite accesarea unei cantități vaste de calculatoare simultan.
O soluție unică introdusă de Statlook, 'Compania Online' - permite observarea unei multitudini de calculatoare simultan, indiferent unde se află. Mai mult, este posibil să le grupați în funcție de departamente sau locație, în funcție de nevoile dvs.

Îmbunătățirea securității rețelei. Respectarea confidențialitatii

Scurgerile private de date interne creează situația cea mai critică posibil pentru fiecare companie. Cu toate acestea, este posibil să se prevină atât de multe circumstanțe prin adăugarea unei soluții desktop la distanță care nu pune în pericol confidențialitatea lucrătorilor.

Statlook oferă trei moduri ale unei conexiuni la distanță:

- Trimiterea printr-un sistem a unei cereri de accept, care poate fi acceptată sau refuzată.
- Trimiterea către utilizator a unei informații cu privire la perioada după care s-ar crea conexiunea astfel încât utilizatorul să aibă timp să-și aranjeze fișierele.
- Mod de previzualizare silențioasă - posibil de implementat cu condiția ca subordonații să fie deja informați și să fi fost de acord cu o astfel de soluție.
Toate caracteristicile menționate anterior ajută la crearea unui mediu în care atât datele interne, cât și confidențialitatea sunt sub protecție constantă.

Controlul proceselor și registrilor. Păstrați-vă datele în siguranță

Nu contează, indiferent dacă esti acasă sau la serviciu, poate apărea întotdeauna nevoia de a accesa datele interne ale companiei. Software-ul pentru accesare desktop de la distanță permite efectuarea acestui tip de operațiune, însă este crucial să oferiți acest tip de date impreuna cu o securitate adecvată.
Statlook oferă utilizatorilor săi o posibilitate de procese sigure și la distanță și de gestionare a registrilor. Acest lucru permite utilizatorului să implementeze modificările sau să ofere informații despre datele necesare în orice moment, păstrând în siguranță întreaga bază de date.

Obiectivele accesului la distanță

- Obținerea datelor interne ale companiei chiar din alte locații,
- Gestionarea administrarii unei companii,
- Asigurarea unui control îmbunătățit al activității angajaților,
- Deservirea utilizatorilor finali de la distanță.

Beneficii pentru departamentul IT

- Acces mai ușor la stațiile de lucru ale utilizatorilor finali
- Posibilitatea de a acționa mai eficient în cazul în care apare un incident
- Posibilitatea de a acționa chiar dacă utilizatorul final nu este capabil să descrie problema sa

Beneficiile pentru afaceri

- Sprijinul eficient echivalează cu imbunatatirea performanțelor generale ale companiei
- Oferirea unei posibilități pentru a vă ajuta clienții de la birou
- Datele companiei sunt accesibile oricând și oriunde.

S-ar putea să-ți placă

Ai folosit acest produs?
Nu au fost găsite recenzii
Produs adăugat la lista dorințelor
Produs adăugat pentru a compara.