Folosim cookie-uri pentru o experiență de utilizator mai bună și recomandăm să le accepți.

cancel
Hygienium Protective Kit
CADOU Hygienium Protective Kit pentru comenzile in valoare minima de 499 lei
Oferta va expira în
  • Produs virtual
Statlook Resources - Hardware & Software Management, licenta electronica

Statlook Resources - Hardware & Software Management, licenta electronica

Statlook Resources - Hardware & Software Management, licenta electronica

Pentru a obtine oferta de pret cea mai potrivita pentru compania ta, te rugam sa ne contactezi

Timp procesare : 1 - 24 ore

Ofertă la cerere
0,00 lei
Nicio taxa 18

Inchide
Hygienium Protective Kit

CADOU Hygienium Protective Kit pentru comenzile in valoare minima de 499 lei

Vezi detaliile ofertei
 

Platforma STATLOOK RESOURCES pentru managementul resurselor hardware si software - achizitioneaza acum licenta electronica!

Pentru a obtine oferta de pret cea mai potrivita pentru compania ta, te rugam sa ne contactezi

Pachetul Statlook Resurse iti ofera urmatoarele functionalitati:

- Inventarul dispozitivelor si computerelor (local, online de la distanta, sau de pe mobil).

- Management si audit al licentelor software instalate pe computerele tale.

- Automatizarea managementului IT - prin tehnologia ScriptlookTM.

- Sisteme de avertizare si notificare.


Automatizare sistem

Automatizare sistem


Automatizați sistemul dvs. statlook cu un set de reguli predefinite. Definiți acțiunile care trebuie efectuate de sistem (de exemplu, notificare prin e-mail, executarea unui script).

Gestionarea licențelor

Gestionarea licentelor


Cu ajutorul managerului de licențe, veți primi un raport despre software-ul și licențele achiziționate. Gestionați licențele software în mod convenabil.

Conformitatea licenței

Conformitatea licenței


Auditul de conformitate de licență de la distanță permite administratorilor IT să identifice cu ușurință software-ul fără licență.

Inventar la distanță (ITAM)

Inventar la distanță


Un sistem automatizat de inventar de la distanță oferă comoditate și economisește timp. Inventarul curent facilitează gestionarea rezonabilă a resurselor hardware posibile.

Gestionarea activelor software (SAM)

Gestionarea activelor software


Datorită gestionării eficiente a software-ului, oricine este responsabil pentru infrastructura IT poate verifica rapid resursele IT din companie.

Auditul de securitate

Auditul de securitate


Datorită auditului de securitate IT, vă veți proteja datele confidențiale ale companiei dvs. să nu intre pe mâini greșite.




Utilizand acest pachet puteti avea acces la urmatoarele functii:

Inventariere usoara

Inventariere ușoară și gestionarea resurselor
Funcțiile de gestionare a inventarului sunt indispensabile în activitatea de zi cu zi a fiecărui departament IT
Caracteristici:
• Inventarierea automată a resurselor
• Căutare imediată și rapoarte bazate pe parametrii stabiliți


Informatii complete

Informații complete despre infrastructură într-un singur loc
Desktop-uri, laptopuri, servere, switchuri, routere, monitoare, imprimante, telefoane, documente, chiar și mobilă și mașini. Puteți face un inventar pentru orice doriți.
Caracteristici:
• Istoric complet al fiecărui articol de inventar (cu modificări)
• Alocarea de licențe, utilizatori, cereri de servicii, garanții, documente


Managementul resurselor

Managementul resurselor la distanță
Le gestionați pe toate la distanță (online sau local). Dacă doriți să lucrați în afara sediului, utilizați o aplicație mobilă dedicată (Android, iOS, Windows Mobile).
Caracteristici:
• Securitate și scalabilitate - toate avantajele unei versiuni locale și în cloud
• Disponibilitate completă datorită versiunii online


Automatizarea sarcinilor

Automatizarea sarcinilor periodice
Cu instrumentul de execuție a scripturilor de la distanță, sarcinile zilnice se fac singure, deoarece fiecare sarcină periodică poate fi automatizată.
Caracteristici:
• Planificări de execuție a script-urilor
• Reguli de automatizare personalizabile


Rapoarte cu un clic

Rapoarte generate cu un singur clic
Petreceți-vă timpul pentru lucruri mai importante decât crearea manuală de liste și rapoarte - utilizând inventarul statlook, puteți crea imediat toate documentele de care aveți nevoie cu un singur clic.
Caracteristici:
• Șabloane de documente predefinite
• Salvați șabloanele și folosiți-le în funcție de nevoile dvs.


Rapoarte profesionale Rapoarte și documente profesionale
Dormiți liniștit cu garanția că dețineți licențele corespunzătoare pentru toate softurile din organizația dvs. Cu Statlook Inventory, puteți fi la curent cu statutul legal al software-ului dvs.
Caracteristici:
• Conformitatea licenței Microsoft SAM (Software asset management)
• Șabloane GDPR și documente predefinite.

S-ar putea să-ți placă

Ai folosit acest produs?
Nu au fost găsite recenzii
Produs adăugat la lista dorințelor
Produs adăugat pentru a compara.